2010. január 27., szerda

Zsombi süt - Sült gombafejecsek


Ma este Zsombi gyártotta a vacsorát nálunk... lestem is eleget, hogy jaj Istenem mi lesz belőle, mind kérdezgette, hogy de eszele, mire én...hááát, megkóstolom de nem vagyok éhes :)), nemigazán szokott ő sütni-főzni, hírét se hallottam főztjének... ezért kételkedtem ... S mekkora meglepetés ért amikor megkóstoltam, mmmmm, egyik legjobb vacsi volt ez :)
Hozzávalók: 1 nagy fej fehér hagyma, 2 db tenyérnyi gomba, füstölt sajt, olaj, só, bors, oregánó, bazsalikom
Gyártás menete: megmostam a gombákat, kiműttöttem a szárukat. Megpucoltam a hagymát, szeletekre vágtam, és ennyit csinaltam én :) Zsombi megtömte a gombákat füstölt sajttal, oregánóval, bazsalikommal fűszerezte, a tepsibe olajat öntött, belehelyezte a gombakalapokat, szépen sorrendben egyenként lefektette a hagymaszeleteket, majd ezekre rászórta az előzőleg vékony pálcikákra vágott gombatönk darabokat. Megsózta, borsózta, bazsalikomozta az egész szervezményt és előmelegített sütőbe tette. Tíz perc után kivette és a tepsiből kanalazott a gombák szélére olajat, majd visszatette még 10 percre.
Először csak az ő hagymás gombáját kóstoltam meg, de hamar szereztem magamnak is egy másik tányért és semmi perc alatt betemettem én is a másik gombát. Nagyon nagyon finom lett, ezután többször hagyom érvényesülni a konyhában :)

így nézett ki a gombánk amikor először ment a sütőbe->

6 megjegyzés:

Anikó írta...

Nagyon guszta !
Gratulálok Zsombi! Én is kipróbálom!

Andi írta...

Nagyon guszta tényleg!
Gratulálok! :-)

Corina Ureche írta...

am aruncat un ochi pe tot blogul tau si pot sa zic ca a intrat la preferatele mele :P ai niste retete bestiale, imi pare rau ca nu stiu mai bine ungureste, dar inteleg in mare si bag totul in context :) pune-ti un gadget cu google translate plizzzzz :D, dar daca nu iti pui ma descurc eu cumva.
Felicitarile mele! Szia

Névtelen írta...

Táskaborításra invitállak, nézz be hozzám! :)

Intuitív írta...

Ilyen az ideális férj :)

Marg írta...

Ugyes vagy Zsombi !
En is megcsinaltam, finom volt.

Keress, hogy találj ;)

Google