2012. március 13., kedd

Juhtúrós kapros csirkemell

Hozzávalók: 
- 1 nagy  csont nélküli csirkemell,
- só, bors
- 150-200 g juhtúró
- 2 teáskanálnyi apróra vágott kapor
- 2 teáskanál tejföl

Ebből az adagból annyi lesz, hogy egyedül lehet 2x enni, vagy ketten 1x :)

Gyártás menete: A csirkemellet egyforma csíkokra-szeletekre vágtam (ahogy sikerült) s egy forró teflon serpenyőben addig sütöttem míg megpirult, ezután beleaprítottam a túrót s addig kavargattam míg elolvadt. Hozzáadtam a 2 kanálka tejfölet s a kaprot, kettőt fordítottam rajta s kész :)
Szoktam mellé csinálni vagy tésztát (olyankor több tejfölet-túrót teszek), vagy krumplipürét.. most maradék főtt krumplit fordítottam meg olajban s ezzel is elkelt :) Csináltam már olyat is amiben kukorica is volt, úgy is jó.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Keress, hogy találj ;)

Google