2010. március 24., szerda

Tartozások :)

Táskaborítós:
cirmocskától jött a játék, elnézést kérek a késésért (gondolta a bánat, h a dógozdába járás ennyire kimerítő) Szóval...nekem egyszerre 2 táska van használatban, mind a kettő bőrönd méretű, egyik a dógozós, a másik az egyebes.


Dógozóst miután kiborítottam kaptam benne:- pénztárca
- pecsét
- sztetoszkóp- vérnyomásmérő
- pupillanéző szerkentyű
- könyvek: - gyócceres könyvek (kicsi, nagy), EKGs, vérnyomásos, ilyenolyan gyorstalpalós könyvek
- mindenes füzet sooooooook sok ficujkával
- golyóstoll (legalább 5 db), fehér marker, sárga marker :))
- telefon numero 1, telefon numero 2
- "ellőttemakézzelírást" kijavító lötyi- kulcsok- fertőtlenítő
- pzs (lemaradt a képről mert a csak ha muszály zsebben lakik, a tamponnal kettecskén)
- rágógumi
- nefelejtsdelcetlis füzet
- cigi, öngyújtó (cigi lemaradt a képről, de szépen is nézne ki :D )


Mindenes táskában... hát ebben változik, hogy mi van benne... attól függ merre megyek, most pl volt benne:- tünettanos könyv
- kicsi táska... kicsi taskában autóiratok, én irataim, tartalék kocsikulcs
- usb kabel, pen drive
- n+1 bolti számla és buszjegy amiket ezúttal kidobtam
- hajgumik
- golyóstoll
- kézkrém, körömreszelő, körömlakk, akryl festék, vékony ecset, pontozó izé (soha nem lehessen tudni, hogy hol ér utol)
- mentolos cukorka
- fogselyem
- lakat (?)
- telefon, kulcsok, cigi, öngyujtó, pénztárca

Menjen tovább a játék... kíváncsi vagyok mi rejtőzik Ina, Andi, Liza, Bianka, Felhőlány, egycsipet, Andi, Jade táskájában :)
Díjak :D
Inatól kaptam őket, nagyon szépen köszönöm.

Am primit premiile de la Ina, multumesc foarte frumos :D

5 megjegyzés:

Corina Ureche írta...

vaaaaaiii, ii mortal jocul cu poseta :)))Postez si eu cat pot de repede. Merci ca te-ai gandit si la mine!!!

Bianka írta...

Köszi, borítom, majd én is :)

egycsipet írta...

Manka, köszönöm a kérdést! :)
Korábban már feltették nekem, meg is válaszoltam, így most nem ismételném magam, de itt el tudod olvasni a válaszomat, ha érdekel.
Köszönöm és bocsi!
csipet

Felhőlány írta...

Köszönöm a kérdést! :)
Nem olyan régen már borítottam, de hamarosan sort kerítek majd egy újabb "lelepleződésre"... :))

Jade írta...

Koszi Manka!
Nagyon le vagyok maradva a dijakkal es kerdezgetos jatekokkal, igy nem tudom mikor fogom potolni. Igyekszem, igerem!
Es meg 1x koszi! :)

Keress, hogy találj ;)

Google