2012. január 23., hétfő

Zöldség csomag


Hozzávalók: 2,5 kg murok (sárgarépa)
1 kg petrezselyem
2 darab nagy zellergyökér
4 darab karalábé
6 közepes fej fehér hagyma
1 darab karfiol

Gyártás menete: A fenti zöldségeket megpucolva, apró kockákra vágom (összesen 6,6 kg zöldség lett belőle).
15 darab vegyes zöldségcsomagot csináltam belőle (minden zöldséget elosztottam 15 felé, mérlegen).
Lehet tenni bele zöldborsót is.

Az így előkészített vegyes zöldségcsomagokat lefagyasztom. Nagyon jó alap zöldséglevesnek vagy csorbának. 

3 megjegyzés:

Kati írta...

Ötletes, olyan szép kis piros-fehér-zöld:)

Jutka írta...

Nagyon jó ötlet, én is mindig lefagyasztom..külön :)

Cirmicica írta...

Nagyon jo otletet adtal...koszi szepen es sok sikert tovabbra is...szeretnem ha folytatnad a blogodat...ngyon szeretem...:)
U.I. A kekszes sutit amit marcius,2013-ban kozoltel azt elkeszitettem...nagyon finom...:)

Keress, hogy találj ;)

Google