2011. július 23., szombat

Csokis túrógombóc

 Megembereltem magam s feléledtem :)


Hozzávalók: fél kg tehéntúró, 1 kiskanál vaniliaeszenc, 2 dl tej, 2 tasak zselatin (amennyi 1kg-ot összetart), 1 tasak vaniliás cukor, 4 evőkanál porcukor, 150 g étcsoki


Gyártás menete:
1,5 dl hideg tejbe beáztattam a 2 tasak zselatint. A túrót összekavartam a porcukorral, vaniliaeszenccel, vaniliás cukorral, miután szép sima lett felmelegítettem a beáztatott zselatint és belekevertem a túróba, ezután egy muffinsütőt kibéleltem fóliával s belekanalaztam a túrót.
Betettem a hűtőbe, kb fél óra múlva már szépen összeállt s bekeményített, ekkor kiszedegettem a muffinsütőből, tányérra raktam, a maradék 50 ml tejet s a 150 g étcsokit felolvasztottam, hagytam míg egy kicsit hül s a túrókupacokra öntöttem.
így utólag belegondolva a következőben úgy fogom csinálni, hogy a fóliával bélelt muffinsütőbe először a csokit öntöm, majd a túró, majd megint csoki (mert mindenáron le akart mászni a meleg csoki a hideg túróról).

Jó étvágyat :)

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon ötletes és guszta

Névtelen írta...

Időnként meghívhatnál...

Manka (Iszlai Margit) írta...

jertek lelkem nyuuuugodtan :)

Keress, hogy találj ;)

Google